Friday, August 20, 2004

Murphy's Law

Murphy's law 一说:
If something can go wrong, it will go wrong and at the very worst time

我总是这样,在最不能倒下的时候倒下,
然后挑战着身边关心我的人的忍耐程度。

到底,要撑得住怎样的包袱,才能算是懂事?

Murphy's law 二说:
If anything just cannot go wrong, it will anyway

所以当你信心满满的说“我会爱得天荒地老”的时候,爱还是会有寿终正寝的一天。

Murphy's Law 三说:
Left to themselves, things tend to go from bad to worse

因此,我之前说的 all you need is time... 被推翻了。

Murphy's Law 四说:
If anything can't go wrong on its own, someone will make it go wrong.

爱本身无罪。 所以当它变丑变臭,罪魁祸首一定不是爱本身。 那一定一定一定是人为的祸害!!!!!

Murphy's Law 五说:
Mother nature is a bitch.

请不要得罪你妈妈。

附加于 Murphy's Laws:
In nature, nothing is ever right. Therefore, if everything is going right ... something is wrong.

所以,乐观主义者竟是最悲哀的人,在 murphy's law 里。

现在,Murphy's Metalaw:

Knowing Murphy's Law will never help.

请各位自求多福。


* * *
我知道一定有人会要来向我和 Mr. Murphy 挑战。

最后一句,Mr. Murphy 的警告:

Don't mess with Mrs. Murphy

你拗不赢的啦。。。要相信我!:)



0 Comments:

Post a Comment

<< Home